top of page

משלוחים והחזרות

זמני אספקה:

  1. זמן אספקת המשלוחים החינמיים הוא עד 40 ימי עסקים (משתנה בהתאם לעונות השנה) 

  2. זמן אספקת המשלוחים המהירים מטעם FedEx \ Aramex \ DHL עד 25 ימי עסקים (שונו במעט זמני האספקה, עקב הלחץ בשווקים והקורונה)

  3. זמן אספקה למלאים פיזיים הוא עד 3 ימי עסקים (כל עוד הנעל נרכשה לפני השעה 12 בצהריים)

  4. למזמיני חודש נובמבר \ דצמבר יתכנו שינויים ועיכובים באספקה. כמובן שאנו נעשה את מירב המאמצים לספק כמה שיותר מהר.

  5. במקרים של כוח עליון (כגון נגיף הקורונה) יתכנו שינויים ועיכובים בזמן האספקה - כמובן שאנו נעדכן במהלך זמן האספקה לגבי צפי האספקה.
    זמני אספקת המוצרים ו/או השירותים כפי שמצוינים כאן ו/או באתר כוללים רק "ימי עסקים", קרי, ימי חול, מראשון ועד חמישי, ואינם כוללים את ימי שישי ושבת, ערבי חג וימי חג (חול המועד), יום העסקים מסתיים בשעה 23:59.

  6. החברה תדאג לאספקת המוצר הנרכש באתר לכתובת, כפי שהוקלדה על ידי הלקוח\ה, ותוך עמידה במועד המשלוח הנקוב, אלא אם צוין מפורשות אחרת ו/או למעט עיכובים כאמור להלן.

  7. אספקת המוצרים תעשה באמצעות חברת דואר ישראל (משלוח חינמי) או באמצעות שליח "עד הבית" (על ידי חברת שילוח חיצונית - משלוח מהיר). 

  8. החברה אינה אחראית על עיכובים של חברת השילוח, לפי העניין, ובכל מקרה לא תהא אחראית לאיחור בביצוע אספקת המשלוח בנסיבות העולות כדי כוח עליון ו/או מהשפעותיה השונות של הקורונה והגבלות מדינת ישראל ו/או בנסיבות אחרות שאינן בשליטתה, כגון שביתות ו/או תקלות, לרבות אך לא רק תקלות במערכת המחשב ו/או הטלפון ו/או שירות הדוא"ל.

  9. כן אנו אחראים שהמשלוח יגיע ליעדו, וכן, בהתחייבות, כל המשלוחים (הרכישות המבוצעות דרכנו) מגיעים ליעדם.

  10. כן עלולים להיווצר עיכובים במועדי האספקה עקב ריבוי הזמנות ומשלוחים בעת ימי מכירה מיוחדים באתר או כעיכובים הנוצרים בחברות השילוח ועלכן בעת ביצוע הזמנה באתר הלקוח מאשר כי קרא וידע זאת. 

  11. עיכובים כאמור אינם באחריות החברה ולא תהא ללקוח/ה כל טענה כנגד החברה בעניין זה. המשלוח יסופק רק לאחר השלמת תהליך הרכישה, קרי לאחר שההזמנה נקלטה במערכת האתר, לפי המועדים המוגדרים, ובתנאי שחברת האשראי אישרה את העסקה, ובהתאם נשלחה ללקוח\ה הודעת אימות.

  12. במקרה בו התקבל אישור מהלקוח להניח את המשלוח ליד הדלת או בארון החשמל, החברה לא תהא אחראית לכל נזק ו\או אובדן או נזק עקיף או תוצאתי אחר מסוג שהוא שיגרמו למשלוח כתוצאה מכך.

  13. המשלוחים יתבצעו לאזורים שאליהם מגיעה חברת השילוח החיצונית, לפי העניין, בהתאם לשיטת המשלוח שנבחרה על ידי הלקוחה בעת ביצוע ההזמנה ובכפוף למדינות חברת השילוח, לרבות בעניין ההתחייבות למועד השילוח.

  14. באזורים המוגבלים לגישה מבחינת חברת השילוח, לפי העניין, החברה ו/או חברת השילוח יהיו רשאים לספק את המשלוח ללקוחה במקום סמוך ומקובל ו\או לבקשת תוספת כספית להשלמת השילוח וזאת בתיאום מראש עמה. מבלי לגרוע מהאמור לעיל, באחריות הלקוחה לוודא בעת ביצוע ההזמנה, כי ניתן לשלוח את החבילה למען המבוקש.


מדיניות החזרת מוצרים וביטול עסקה:

*כרשום בחוק אנו מספקים החזר כספי בניכוי 5% עמלת סליקה בנוסף לדמי עלות משלוח 60 ש''ח (דואר אקספרס)

*החזרת המוצר חייבת להתבצע במשלוח אקספרס מטעם דואר ישראל עד 48 שעות מרגע קבלת המוצר.

*לקוח אשר שילם על משלוח מהיר, וברצונו לבטל את העסקה, מן הסתם שלא יזוכה על סך המשלוח המהיר.

*גם משלוח מהיר ששולם על ידי האתר (על חשבון האתר) בעבור ההזמנה, מכל סיבה שהיא ו/או עקב ידיעת הנהלת האתר כי ישנם בשווקים עיכובים בשילוחים "חינמיים", בעת ביטל הזמנה, ינוכה מסכום הזיכוי.

*בנוגע להזמנות בוטיק \ אאוטלט (עודפים) :
הזמנות בוטיק, אלו הזמנות של פריטים אשר לא קיימים באופן סדור באתר (אלא ע"פ בקשה מיוחדת מהלקוח).

דגמי אאוטלט (עודפים), אלו דגמים אשר נרכשים על ידינו בחנויות יצרן או דרך קשרים כאלו ואחרים מתחת למחיר שוק.

פריט / פריטים אשר יוזמנו על ידינו בעקבות הזמנת לקוח (על פי בחירתו וטעמו האישי) לא יהיה ניתן להחזיר ולקבל החזר כספי.

כמו כן, פריט \ פריטי עודפים (אאוטלט) אשר קיימים באתר, לא יהיה ניתן להחזיר ולקבל בעבורם החזר כספי.

פריטים אלו יסופקו ללקוח אך ורק באמצעות שליחות פדקס (ועל חשבון הלקוח כמובן).
לקוח אמור להכיר את הפריט / פריטים שרוכשים בעבורו, וע"פ דרישתו, ולהיות בטוח שהפריט / פריטים מתאים / מתאימים לטעמו האישי ולצרכיו.
אנו מש
משים לעיתים כצינור להזמנות בוטיק של לקוחות פרטניים וגופים מסחריים (תמורת עמלה צנועה).

אין באפשרותנו להתחיל ולהיות מחסן לביטולים והחזרות של פריטים אשר נבחרו בקלות דעת ו/או שלא נעשתה עבודת שטח מסודרת בבחירת הפריט / פריטים.
*את המוצר ניתן להחזיר באופן עצמאי על ידי דואר ישראל.

*ביטול עסקה לא תתאפשר כל עוד המוצר בדרכו אל הלקוח. על מנת שנוכל לבטל את העסקה ולזכות את הלקוח, עלינו לקבל את הנעל לחזקתנו ראשית.
*ביטול \ החלפה רק עם הקופסא המקורית. 
*לאחר ביצוע החלפת מוצר \ מידה לא יהיה ניתן לקבל החזר כספי 
*מוצר שנעשה בו שימוש לא ניתן להחזירו או להחליפו. 

bottom of page